środa, 26 lutego 2014

Recenzja zbiorcza produktów ze strony iPerfumy.pl

 Kilka miesięcy temu zrobiłam duże zamówienie na stronie iperfumy.pl Niektóre zakupione produkty już się kończą. Nadszedł więc czas na opublikowanie moich opinii na temat tych kosmetyków. Nie  były to moje pierwsze internetowe zakupy na powyższej stronie. Paczka przychodzi dosyć szybko, nie miałam z nią nigdy żadnych problemów. Produkty są oryginalne, dobrze zabezpieczone.


 Puder matujący, Stay Matte - Rimmel cena: 12.51 zł
Kupiłam go ze względu na bardzo niską cenę. W drogerii sieciowej kosztuje on około 25 złotych. Tutaj miałam możliwość zakupu o ponad 10 złotych mniej. Naprawdę warto się skusić. Mam dosyć jasną cerę, dlatego wybrałam odcień 02 Pink Bloosom. Trafiłam idealnie, puder nie ciemnieje na twarzy. Producent zapewnia kontrolę błyszczenia się skóry, aż przez 5 godzin. Moja skóra jest tłusta, dlatego muszę poprawiać makijaż po około 3 godzinach. Jakkolwiek jest to bardzo dobry wynik w porównaniu do innych pudrów, które miałam.  Należy on także do dosyć wydajnych produktów. Jestem pewna, że kupię jeszcze nieraz ten puder. Jedyne co mam do zarzucenia to straszne opakowanie. Jest bardzo słabej jakości, plastikowe - dosłownie tandetne. Producent nie dołączył żadnej gąbeczki, nie ma także lusterka. Raczej nie dałabym 25 złotych za ten puder. Jednak 12 złotych kusi. 
Stay Matte - jeden z lepszych matujących pudrów.



Antystresowy żel pod prysznic (winogrono i limonka) - Dermacol cena: 8.91 zł, pojemność: 250 ml
Nie jest to mój pierwszy żel pod prysznic z tej serii. Wcześniej miałam odświeżający o zapachu arbuza. Oba żele mają bardzo intensywny, naturalny zapach, utrzymujący się ciele przez dłuższy czas. Produkt znajduje się w dosyć dużej tubce z plastikowym zamknięciem. Żel ma dosyć rzadką konsystencję przez co jest bardzo wydajny. Podczas kąpieli dobrze się pieni. W skrócie jest to bardzo dobry produkt w niskiej cenie. Dostępne są także inne zapachy: jaśmin tybetański, pistacja sycylijska, arbuz, czarna czereśnia, olejek kokosowy oraz żele do skóry z problemami, po opalaniu i ujędrniający. Chcę poznać całą serię, dlatego podczas kolejnych zakupów z pewnością w koszyku znajdzie się któryś z powyższych kosmetyków.


Make - up Cover Dermacol cena: 18.23 zł, pojemność: 30 g
Jeszcze niedawno miałam straszne problemy ze swoją cerą. Trądzik nie dawał mi spokoju przez wiele lat. Szukałam podkładu, który zakryje wszelkie zaczerwienienia i niedoskonałości. W końcu trafiłam na produkt firmy Dermacol. Cena bardzo niska, a opinie na blogach pozytywne. Stwierdziłam, że warto zaryzykować i kupiłam. Tubka jest dosyć mała, ale do pokrycia całej twarzy wystarczy minimalna ilość podkładu. Kryje perfekcyjnie. Pierwszy raz spotkałam się z takim kryciem. Jednak jest to dosyć ciężki produkt i należy uważać, aby nie utworzyć na twarzy efektu maski. Nie wychodziły mi po nim żadne niespodzianki. Aktualnie mogę pochwalić się gładką cerą za sprawą oleju kokosowego. Podkład stosuję cały czas, gdyż jest dosyć trwały. Niestety podkreśla suche skórki. Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu, choć strasznie brudzi ubrania. Latem z pewnością się nie sprawdzi. Make-up Cover firmy Dermacol polecam używać punktowo.

Miałyście któryś z powyższych produktów? Z całego trio najbardziej jestem zadowolona z żelu pod prysznic. Wkrótce na blogu ukaże się kolejne zbiorcza recenzja produktów, które kupiłam na stronie iperfumy.pl Jeśli jeszcze nie znacie tego sklepu, to gorąco polecam.


7 komentarzy:

  1. Z powyższych kosmetyków najbardziej pożądany jest u mnie antystresowy żel pod prysznic i chętnie się za nim rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stay Matte bardzo lubię, a nad dermacolem się zastanawiałam. Aktualnie używam revlonu (zakupionego za 25 zł na allegro) i jestem zachwycona. Moje okropne przebarwienia po trądziku kryje tylko on i podkład w sztyfcie Pan Stik od MaxFactor (polecam go jest bardzo dobry!)
    Generalnie jestem załamana bo choć umiem zakryć swój trądzik to chciałabym sie go pozbyć ale ciągle wraca... Leki od dermatologa maja tylko jeden skutek- mocno wysuszają i podrażniają pogarszając jeszcze sprawę. Ratuje mnie trochę siarkowa seria kosmetyków i płyn Afronis, ale w gruncie rzeczy nie dają wiele...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie tego oleju- szukałam czegoś podobnego na allegro i znalazłam dużo tańszy firmy Nacomi. Ogólnie ma raczej pozytywne opinie ale chciałam zapytać jeszcze Ciebie o zdanie, bo na kosmetykach znasz się dużo lepiej niż ja. Znasz tą firmę?

      Usuń
    2. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale znajoma bardzo polecała balsam do ciała. Może i olej się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Nie znam tego żelu, jednak zapachy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Wlasnie zastanawiam sie nad zakupem tego pudru ;))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów...
    Świetna cena za ten puder! :)

    OdpowiedzUsuń