sobota, 8 lutego 2014

Balsam na bazie solanki jodowo-bromowej Armed


Witajcie Kochani! Dzisiaj zapowiada się piękny słoneczny dzień. Z pewnością to wykorzystam i gdzieś pobiegnę. Luty na sportowo! :D Mam teraz dużo wolnego czasu, więc mogę popracować nad swoją figurą. Produkt o którym wspomnę stosowałam przez dwa miesiące. Czy był skuteczny? 

Od firmy Armed dostałam między innymi balsam wspierający proces odchudzania oraz zapobiegający powstawaniu i rozwojowi cellulitu. Znajduje się on w białej buteleczce. Po otwarciu zaskoczył mnie zapach. Balsam pachnie przepięknie i bardzo intensywnie pomarańczami. 


Kolejne zaskoczenie to mikrokapsułki, które zawiera balsam. Po rozsmarowaniu na skórze szybko znikają. Zawierają witaminę E, która uwalnia się bezpośrednio na skórze. 

Produkty tego typu jedynie wspomagają proces odchudzania. Bez ćwiczeń efektów nie będzie. Od razu po zastosowaniu moja skóra miała piękny zapach. Balsam szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że mam bardziej jędrne m.in. nogi i brzuch. Skóra jest nawilżona oraz gładka. Na mój cellulit nie wpłynął w żaden sposób.Nie jestem zaskoczona, ponieważ jest to cellulit który powstał od brania tabletek antykoncepcyjnych. W żaden sposób nie mogę się go pozbyć.


 Jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem. Myślę, że każda kobieta będzie z niego zadowolona. Dodatkowym atutem jest wydajność tego balsamu oraz bogaty skład. Butelka o pojemności 300 ml kosztuje około 25 złotych. Biorąc pod uwagę skuteczność tego produktu, cena nie jest wysoka.



8 komentarzy:

  1. Oj tak, dzień jest przepiękny, a na balsam może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się ciekawie :)
    Zastanowię się nad kupnem. Szkoda że nie jest dostępny w stacjonarnych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak wiosennie już :) Ciekawi mnie zapach i obecność mikrokapsułek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam się raczej moczyć w tych solankach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń