wtorek, 4 czerwca 2013

Przesyłka od wydawnictwa Harlequin oraz seria Kiss


Dzisiaj dostałam od wydawnictwa Harlequin dosyć nietypową przesyłkę. Zawsze dostawałam jedynie książki, a tutaj niespodzianka. Otrzymałam także błyszczyk oraz chustkę. Jestem zaskoczona, ale pozytywnie :)

Powyższe książki pochodzą z nowej serii KISS.

Nowa seria Kiss to zabawne, zmysłowe opowieści dla kobiet, mnóstwo emocji i świetnej zabawy!.
Kiss to nowa seria zmysłowych i zabawnych opowieści. W każdej historii znajdziesz dużą dawkę humoru i niezapomniany dreszczyk emocji towarzyszący nowej miłości.

Więcej szczegółów dowiecie się ze strony harlequin.pl/o-serii


Zachęcam także do wzięcia udziału w konkursach:
- konkurs na recenzję

Napisz recenzję wybranej książki z serii Harlequin KISS i wygraj wyjątkowe nagrody!
Przeczytaj opowieści z najnowszej serii KISS i podziel się swoimi wrażeniami z innymi Czytelniczkami.
Napisz recenzję wybranej książki, opublikuj ją na serwisie Harlequin.pl oraz na co najmniej jednym serwisie zewnętrznym i wygraj nagrodę!*
Autorzy pięciu najciekawszych recenzji otrzymają pakiety czterech książek z serii Harlequin KISS oraz zestawy kosmetyków od Miraculum, składające się z peelingu, cieni do powiek, eyelinera, sypkich cieni do powiek oraz lakieru do paznokci.
Konkurs trwa do 23 czerwca 2013r.
*Aby wziąć udział w konkursie należy na adres: serwis@harlequin.pl przesłać link do serwisu zewnętrznego, na którym znajduje się recenzja.

- foto konkurs
Z okazji premiery serii KISS  przygotowaliśmy dla Was konkurs fotograficzny!
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy być naszym fanem na Facebooku, posiadać aparat fotograficzny oraz wykazać się odrobiną kreatywności!
SZCZEGÓŁY WKRÓTCE!*

*opisy pochodzą ze strony Harlequin.pl  

12 komentarzy:

  1. mam kilka Harlequinów w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, bardzo miły prezent! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie otrzymałam przesyłkę. Miła niespodzianka. :)
    Ta seria całkiem ciekawie się prezentuje. I z tego co widzę to historie nie są wcale takie długie, w sam raz na jeden wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na swoją przesyłkę. Ciekawe, czy też będę miała błyszczyk ;-) Teraz się umaluj i całuj wszystkich :-))
    Buziaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się niestety nie załapałam na nową serię. :>
    Miłego czytania i szybko dziel się wrażeniami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo fajna paczuszka. :) Zapraszam do mnie : http://xwhiteangel.blogspot.com/ ja mam próbki, jakby ktoś był chętny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło ze strony wydawcy, że dba o blogerów - na plus!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo w takim razie miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń