niedziela, 9 czerwca 2013

Cienie do powiek Quiz Cosmetics

Dzisiejsza notka będzie o cieniach o których wspominałam ostatnio. Choć odcienie niezbyt przeze mnie lubiane, to wykorzystałam je do makijażu.I nawet nie czułam się tak źle z zółtym i niebieskim kolorem (choć bardziej podobny do fioletu) na powiekach. Z czasem zaczął mi się podobać.





Do makijażu wykorzystałam cienie do powiek Duo nr 68. Ostatnio użyłam także Trio nr 09, niestety nie zrobiłam zdjęć. Jeden jak i drugi produkt sprawował się podobnie, dlatego postanowiłam opisać je w jednej notce.





Cienie do powiek Quiz Cosmetics 
 
Opis producenta:
Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek.Dzięki specjalnie opracowanej formule są bardzo miękkie i delikatne.
Aksamitna konsystencja pozwala na komfortową aplikację oraz ułatwia tworzenie ciekawych kompozycji kolorystycznych. Bogate w pigmenty cienie zapewniają trwały makijaż oczu na cały dzień. Posiadają bardzo atrakcyjną i szeroką gamę kolorów
Cena: około 4 zł
Pojemność:  6 g

Było to moje pierwsze spotkanie z produktami tej firmy. Nie wiedziałam czego się spodziewać, gdyż są bardzo tanie. Muszę przyznać, że cienie zaskoczyły mnie pozytywnie.
Kosmetyki znajdują się w małych plastikowych pudełeczkach, które zmieszczą się wszędzie.
Produkty nakłada się bardzo dobrze pędzlem. Nie obsypują się. Choć wydaje się, że mają intensywne kolory to po nałożeniu na powiekę już takie nie są. Należy użyć większej ilości, aby to ładnie wyglądało.
Cienie utrzymują się na powiekach przez kilka godzin, nie ścierają się.
Za taką cenę myślę, że warto kupić. Z chęcią nabędę inne odcienie.

Kosmetyk do testów otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics, co nie wpłynęło na moją ocenę.

12 komentarzy:

  1. Świetne kolorki mają te potrójne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to super wygląda. Ja jakoś nie potrafię ładnie powieki namalować, ale spróbuje wziąć przykład z ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam żółtego na powiekach, a fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie moje kolory:) ale u Ciebie bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają fajnie, choć kolory nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie spodziewałam się, że tak ładnie może wyglądać żółty cień na powiekach, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, nie słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń