sobota, 16 marca 2013

SMARTfiszki angielskie B1

 SMARTfiszki angielski B1
 
 
Już kiedyś na blogu opisywałam SMARTfiszki angielskie, ale poziom A1. Cóż, jest to moim zdaniem, najskuteczniejsza metoda nauki słówek. Choć jest ich w jednym kartoniku aż 1000, to przyswajanie ich jest szybkie i skuteczne. Najważniejsza jest systematyczność. Poświęcając dziennie około 30 min jesteśmy w stanie opanować dosyć dużo słów w krótkim czasie. Dzięki powtórkom utrwalamy je i nie zapominamy.


SMARTfiszki są skuteczniejsze niż słowniki. Dlaczego nauka ma być nudna, skoro można świetnie się przy niej bawić? Na poziomie B1, działy są identyczne jak w kartoniku z fiszkami na poziomie podstawowym, czyli:  Ciało, życie, istoty żywe i natura, Ludzie, rodzina, społeczeństwo, Budowle, dom, odzież i higiena osobista, Emocje, postawy i odczucia, Myśl, komunikacja i język, Substancje, przedmioty, sprzęt i jedzenie, Sztuka, przemysł, edukacja i technologia, Miary, pieniądze i handel, Rozrywka, gry i sport, Wygląd, czas i przestrzeń, Ruch, położenie, podróżowanie i transport, Pojęcia ogólne i abstrakcyjne, Podstawy.


Zachęcam do zakupu SMARTfiszek, gdyż jest to świetny sposób na naukę. Jeżeli masz problemy z przyswajaniem słówek, to ten produkt jest idealny. Kolorowe karteczki ze zdjęciem oraz przykładowym zdaniem sprawiają, że bez problemy jednego dnia jesteśmy w stanie nauczyć się kilkadziesiąt wyrazów. 
Dodatkowo do kartonika dołączony jest kod umożliwiający bezpłatną naukę przez 6 miesięcy na stronie www.supermemo.net z kursem Extreme English Multi. 

 Ocena: 5/5

SMARTfiszki otrzymałam od wydawnictwa SuperMemo, za co bardzo dziękuję.


9 komentarzy:

  1. Całkiem fajna sprawa, jakoś nigdy nie korzystałam z fiszek, ale może w końcu się przełamię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te fiszki. Bardzo lubię naukę ich sposobem, więc jak nadarzy się okazja, na pewno po nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, że moja książka trafiła do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne takie fiszki :) nie pogardziłabym taką paczuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wygodna i ciekawa forma nauki :) angielski już opanowałam studiując filologię angielską, ale jak zdecyduję się na naukę innego języka to spróbuję z tymi smartfiszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiszki to super sprawa. Sama miałam z nimi styczność. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sprawa z tymi fiszkami :-) muszę się za nimi rozglądać, dalej szlifuję swego angola :-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je :) świetna metoda nauczania.. :)

    OdpowiedzUsuń