czwartek, 17 maja 2012

oTAGowana!

I ja zostałam oTAGowana :D przez Soulmate


1. Co aktualnie czytasz? 
Aktualnie czytam "Córkę łowcy demonów" Jana Olivier

2. Ile książek czeka na Ciebie w stosie recenzyjnym/własnym? Której z nich nie możesz się doczekać?
W kolejce czeka 35 książek. Nie mogę się doczekać, aż przeczytam "Gildię magów".

3. Czy słuchasz muzyki podczas czytania?
Nie, gdy czytam potrzebuję ciszy i spokoju.

4. Co dało Ci blogowanie?
Poznałam wiele wspaniałych osób :)

5. Piszesz własne teksty do szuflady?
Jak mam czas to zdarza mi się napisać jakiś wiersz.

6. Czy stosujesz jakieś umilacze w trakcie czytania? Przekąski, drinki? :D
Uwielbiam jeść herbatniki podczas czytania.

7. Uprawiasz jakiś sport lub jesteś kibicem jakiegoś sportowca/drużyny?
Nie interesuję się sportem, ale chodzę na siłownię.

8. Czy zmuszasz innych z otoczenia do czytania? ^^
Tak :D Mamę i siostrę. Podrzucam im swoje książki.

9. Co robisz podczas dłuższej podróży autobusem/pociągiem/samolotem/łodzią/rakietą?
Słucham muzyki i podziwiam widoki. 

10. Czy lubisz ekranizacje i ich wyczekujesz? Czy raczej podchodzisz do nich sceptycznie?
Nie przepadam za ekranizacjami, ponieważ nigdy mnie nie zadowalają. Jednak gdy jest w kinie film, który powstał na podstawie mojej ulubionej książki to idę go obejrzeć (z ciekawości).

11. Czy bardzo dobijają Cię tego typu zabawy, i na ile w skali 1-10 chcesz mnie zabić? :)
Nie dobijają mnie tego typu zabawy. Nie zabiję Cię ;p


A teraz zasady dla kolejnych trafionych: odpowiadacie na zadane przeze mnie pytania i wymyślacie 11 swoich dla wybranych 11 osób.


Jako, że jestem osobą leniwą zmienię trochę zasady ;) a będą one brzmiały następująco:
do zabawy zapraszam osoby chętne, musicie odpowiedzieć na pytanie z którymi ja walczyłam ... :D

1 komentarz:

  1. Ja też jeśli już oglądam jakąś ekranizację to takiej książki, która szczególnie mi się podobała

    OdpowiedzUsuń