piątek, 22 lipca 2011

One Lovely Blog Award


Witam ... Jak prawie każdy zostałam nominowana do One Lovely Blog Award. Z powodu mojego wielkiego lenistwa i osłabienia dopiero dzisiaj poszukałam w sobie resztek sił do napisania tej notki.

Nominowali mnie:

Bardzo Wam dziękuję. :)

Zasady:
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

7 rzeczy o mnie:
1. Nienawidzę historii. Wkuwanie dat na sprawdziany sprawia mi zawsze problemy. Bardzo się cieszę, że został mi tylko rok nauki tego przedmiotu. Wreszcie będzie spokój. :)
2. Mam dwa psy. Prawie jamnik i prawie bokser. uwielbiam się z nimi bawić.
3. Boję się pająków. Z tego powodu nie lubię spać na plecach, bo mam wrażenie, że wtedy pająki szybciej dostają się do przełyku. Jakaś chora fobia ;)
4. To nie jest mój pierwszy blog. Zaczynałam na bloog.pl pisząc o zwierzętach. Potem przeniosłam się na blog.onet.pl gdzie dodawałam moje graficzne "bzdety", wypociny w formie refleksji oraz opowiadań.
5. Jestem bardzo leniwa. Trudno mnie do czegoś zmusić, ale gdy zacznę coś robić to w pełni się temu oddaję. Staram się aby było wykonane jak najlepiej. Niestety przez moje powolne ruchy spędzam przy tym dużo czasu.
6. Nie lubię zimy. Jest to najgorsza pora roku. Padający śnieg nie sprawia mi radości. Wolę ciepłe powietrze.
7. W wolnym czasie nie tylko czytam, ale rysuję i fotografuję.

Chętnie bym nominowała parę osób. Jednak nie mam siły. Lekarstwa, które przepisał mi lekarz spowodowały, że mam nudności, wszystko mnie boli i jestem osłabiona. W sumie zanim znalazłabym kogoś, kto jeszcze nie został nominowany, to zeszłoby mi trochę czasu... ;) Z tej okazji do zabawy zapraszam każdego, kto jeszcze nie miał z nią do czynienia.

3 komentarze:

  1. Mam tak samo z historią. Na moje nieszczęście mam ten przedmiot rozszerzony, niestety na nic ścisłego sie nie nadaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zmiany u Ciebie ;P ładnie tu ;) I fajnie było się dowiedzieć o Tobie czegoś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam fobie o pająkach : D

    OdpowiedzUsuń