poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Stosik 11

"Uciekinierzy" - Robert Muchamore (od wydawnictwa Egmont)
"Romans mojej żony" - Nancy Woodruff (od księgarni Matras)
"Mroczne serce" - Lee Monroe
"Królowa lata" - Melissa Marr
"Nefilim" - Thomas Sniegoski
"Karuzela uczuć" - Nora Roberts (od wydawnictwa Mira)
"Letni domek" - Marcia Willett (od wydawnictwa Replika)
"Wywiad z milionerem" - Trish Morey (od wydawnictwa Harlequin)
"Tajemnicza nieznajoma" - Maureen Child (od wydawnictwa Harlequin)
"Odmienione serca" - Roxanne St. Claire (od wydawnictwa Harlequin)
Na zdjęciu brakuje jeszcze wydruku drugiej części "Trylogii czasu" - "Błękit szafiru" Kerstin Gier, który otrzymałam przed premierą od wydawnictwa Egmont.

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny stosik, jest czym oko nacieszyć. Z chęcią bym Ci parę pozycji podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :D Piękne te książki - a najpiękniejsza ta której nie widać, czyli Błękit Szafiru. Nie mogę się doczekać premiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także zazdroszczę:)
    Już mam i przeczytałam Błękit Szafiru i mam nadzieję, że tobie też się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kilka książek bym się skusiła. Powodzenia i przyjemności czytania życzę. ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, widzę, że będzie co czytać:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny:) Na "Nefilima" mam wielką ochotę, A "Królowa nocy" czeka na półce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za fantastyczny stosik. Tylko pozazdrościć. Ze wsydem przyznaje że nie znam tych książek więc czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny stos :) czekam na recenzje, bo większości z tych książek nie miałam okazji jeszcze przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik!
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik!
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń