piątek, 3 maja 2013

Antybakteryjny korektor FlosLek

 Antybakteryjny korektor FlosLek 
 
Opis producenta:  Dzięki kompleksowi silnie działających substancji antybakteryjnych szybko usuwa niedoskonałości skóry. Daje się równomiernie rozprowadzić. Precyzyjnie maskuje zmiany trądzikowe, ślady po wykwitach np. blizny, przebarwienia, zaczerwienienia. Nadaje skórze odpowiedni kolor. Korektor dostępny jest w trzech odcieniach: jasnym (nr 1), naturalnym (nr 2) i opalonym (nr 3). Regularnie stosowany przysusza skórę w miejscach występowania wykwitów, zmniejsza ich ilość i skłonność do powstawania nowych. Nie zatyka porów.
Skóra bez widocznych wykwitów, pryszczy i zaczerwienień.

Cena: około 12 zł 
Składniki: CI 77891, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Octyldodecanol, Copernicia Cerifera Cera, Candelilla Cera, Cera Alba, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Ricinus Communis Seed Oil, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Hydrogenated Vegetable Oil, CI 77492, Synthetic Beeswax, Lanolin, Tocopheryl Acetate, Parfum, CI 77491, CI 77499, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Salicylic Acid, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Citronellol, Coumarin



Korektor znajduję się w wygodnym i poręcznym sztyfcie, który nie zajmuje zbyt wiele miejsca. Produkt wysuwa się przekręcając odpowiednią część opakowania. Dzięki temu jest łatwy w użyciu. Korektor polecany jest dla skóry tłustej i trądzikowej, czyli do mojej. Wybrałam najjaśniejszy odcień, który idealnie pasuje do mojej karnacji. Jest to produkt obowiązkowy, gdy robię makijaż. Bardzo go polubiłam, ponieważ radzi sobie z wypryskami oraz zaczerwieniami. Może nie jest idealny, ale drobne niedoskonałości kryje skutecznie. Dzięki temu, że jest to korektor antybakteryjny przyspiesza także gojenie pryszczy. 


Produkt ten jest bezzapachowy i idealnie współgra z podkładem. Nakłada się go bez większego problemu. Myślałam, że korektor szybko mi się skończy, ponieważ nie ma go zbyt wiele w opakowaniu. Na szczęście jest wydajny i zbyt szybko się z nim nie rozstanę. Jego cena nie jest wysoka, natomiast działanie skuteczne. Niestety nie utrzymuje się zbyt długo na skórze (zaledwie parę godzin), po tym czasie należy powtórnie go nałożyć. Co najważniejsze korektor nie wysusza skóry. 



Kosmetyk do testów otrzymałam od FlosLek, co nie wpłynęło na moją ocenę. 

4 komentarze:

  1. Skoro jest skuteczny w działaniu, to muszę wypróbować, bo obecny korektor mi się już kończy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty z flos leka, a jak widać
    kolejny im się udał :) Właśnie szukam korektora, więc jak go
    gdzieś znajdę to zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, pewnie następnym razem kupię. Teraz mam loreal i bardzo go lubię ale firma flos-lek jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Uwielbiam ich świetliki.

    OdpowiedzUsuń