piątek, 14 grudnia 2012

Rewolucja


Witajcie, po długim okresie mojej nieobecności. W ostatnim czasie miałam sporo nauki i obowiązków. Jako, iż jestem w klasie maturalnej, nie mogę każdego dnia czytać tak jak kiedyś. Codziennie starałam się wchodzić na Wasze blogi i czytać recenzje. Gdy patrzyłam na rozwijające się blogi, aż mi się łezka w oku zakręciła, że u mnie nic się nie zmienia. W końcu postanowiłam, że rozbuduję swojego bloga. Mam zamiar publikować wszystko czym się interesuje. Od dzisiaj znajdziecie tutaj nie tylko recenzje książek. Chciałabym się z Wami podzielić fotkami, które zrobiłam. Jednak to nie wszystko! Od dłuższego czasu kusi mnie testowanie kosmetyków. Dla każdej kobiety makijaż to nieodłączny element, dlatego chcę Wam się zaprezentować także z tej strony. Mam nadzieję, że zmiany wyjdą na dobre. Postaram się coś publikować w każdym tygodniu. Nauka to nauka, ale swojego bloga i kochanych czytelników nie zostawię. Wkrótce zmienię też wygląd bloga. Liczę na to, że mnie wesprzecie :)

1 komentarz: