sobota, 7 grudnia 2013

Wosk zapachowy Home Sweet Home (kochany dom) Yankee Candle



Jak wspomnienie rodzinnej kuchni. Albo jak pierwszy krok stawiany przez próg ukochanego domu wtedy, kiedy wracamy z długiej podróży. Home Sweet Home – bo wszędzie dobrze, ale... No właśnie! Wosk łączący w sobie wszystkie, kojarzące się z domowymi wypiekami esencje. Niewielka tarteletka, która – już w chwilę po rozgrzaniu – uwodzi nutami aromatycznych lasek cynamonu położonych na kubku z gorącą herbatą! Doskonały sposób na to, aby klimat rodzinnego domu zabrać ze sobą wszędzie tam, gdzie akurat musimy się wybrać na dłużej!

Home Sweet Home to zapach, który kojarzy mi się z dzieciństwem gdy mama piekła szarlotkę. Wyczuwam w nim cynamon. Jest to woń korzenna i ciepła. Wosk idealny na zimowe wieczory pod kocykiem. Home Sweet Home pachnie bardzo intensywnie. Zapach utrzymuje się w mieszkaniu przez dłuższy czas. Był to mój pierwszy wosk. Należy do moich ulubionych, gdyż kojarzy mi się również ze świętami i ciepłem rodzinnym.

Wosk zapachowy znajdziecie na stronie internetowej Goodies.pl

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zapachem cynamonu, dlatego raczej nie dla mnie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sprezentuje sobie taki wosk na święta, żeby ładnie pachniało mi w mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli czuć w tym wosku szarlotkę to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten zapach jest zbyt intensywny, jeśli jednak ktoś ubóstwia cynamon, z pewnością się w nim zakocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sobie go wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam wosk, ale czekam z nim do świąt. Bedzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń