środa, 4 grudnia 2013

Eyeliner - iperfumy.pl


Ten artykuł został napisany dla strony internetowej iperfumy.pl

W dzisiejszej notce nie będzie o wyprzedażach, ale o kosmetykach które przykuły moją uwagę i z pewnością się na nie skuszę. Mam dokładniej na myśli takie produkty jak eyelinery. Jest to mój obowiązkowy kosmetyk. Używam codziennie i nie wyobrażam sobie wyjścia na uczelnię bez podkreślonych w ten sposób oczu. Miałam okazję kupić na stronie iperfumy.pl eyeliner, który podbił moje serce. Mianowicie był to kosmetyk firmy Loreal. Aktualnie nie widzę go w sprzedaży, ale jest 59 innych produktów takich firm jak: Avon, Dior, Bourjois, Mary Kay, Kallos, Rimmel. Ceny wahają się od 9 zł do 168 zł. A na który ja bym się skusiła? Na pewno nie na ten najdroższy, bo zdecydowanie nie na moją studencką kieszeń. Ale jest wiele innych, tańszych kosmetyków.
 

Rimmel Glam´ Eyes Professional, cena: 18 zł
Nie miałam okazji używać tego produktu, ale opinie w Internecie są zachęcające. Kierując się recenzjami innych dziewczyn to, ten eyeliner ma świetny, cienki pędzelek którym można namalować precyzyjnie kreskę. Kolor jest intensywny, a sam produkt trwały. Czego można chcieć więcej?
 
L´Oréal Paris Super Liner Carbon Gloss, cena: 19 zł
Jest to kolejny eyeliner, który baaardzo kusi. Według producenta „wyjątkowo płynna formuła eyelinera umożliwia łatwe wykonanie makijażu. Aplikator z gąbką zapewnia precyzyjne prowadzenie kreski i doskonałe podkreślenie oczu. Skoncentrowane pigmenty węglowe zapewniają długotrwałą intensywność. Głęboki czarny odcień pasujący do tuszu zapewnia wyraziste spojrzenie.” Opinie, które znalazłam w internecie są pochlebne, więc nie ma co się zastanawiać. Tylko kupować!

 
Maybelline Master Precise, cena: 25 zł
Lubię testować, sprawdzać na sobie jak się spisują kosmetyki, dlatego na liście znalazł się też właśnie ten eyeliner. W Internecie recenzje są pozytywne jak i negatywne. Jedni twierdzą, że trwały, inni że nie. Podobno kolor ma intensywny tylko chwilę po aplikacji. Jak jest naprawdę? Tego nie wiem, dlatego pragnę go kupić by to sprawdzić.

 
BeYu Liquid Eye Liner eyeliner, cena: 27 zł
Teraz czas na produkt, który ma najwięcej pozytywnych recenzji na różnych stronach. Można go scharakteryzować w kilku słowach: trwały, wydajny, intensywny, doskonały. Szkoda, że cena trochę wyższa od tych poprzednich produktów.

Paese Eyeliner eyeliner, cena: 27 zł
Ten eyeliner dostępny jest nie tylko w kolorze czarnym, ale i fioletowym, szarym, brązowym i niebieskim. Można zaszaleć. Zawsze miałam czarną kreskę na powiece, jestem ciekawa jak wyglądałabym z innym kolorkiem. Według producenta „jest bardzo trwały, wydajny i łatwy do nałożenia. Pozostawia wyrazistą, głęboką i trwałą kreskę, przez co doskonale podkreśla oczy. Utrzymuje się przez cały dzień bez zbędnych poprawek. Nie rozmazuje się. Zawarty w formule d-panthenol działa łagodząco, nawilżająco, regenerująco i przeciwzapalnie, a obecność w recepturze gliceryny dodatkowo zapobiega utracie wody z naskórka”. Na wizażu czytałam wiele opinii o tym kosmetyku. Wychodzi na to, że jest to przeciętniaczek, który zbytnio się nie wyróżnia. Nie jest aż tak dobry jak zapewnia producent. Recenzje różnią się i każda osoba, która używała ten eyeliner miała inne odczucia.

Miałyście, któryś z tych produktów? Jakie są Wasze opinie? Na który warto się skusić?

Szeroki wybór kosmetyków na iperfumy.pl bardzo kusi. Tym bardziej, iż ceny są na każdą kieszeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz