wtorek, 14 sierpnia 2012

Stosik 16


Dzisiaj pokażę Wam moje nowe nabytki. Miałam się ograniczyć, w końcu zbliża się rok szkolny. Będę chodzić do klasy maturalnej i chcę się przyłożyć do nauki. W ostatnim czasie przystopowałam z nowościami od wydawnictw. Tylko czy to coś dało? Nie, ponieważ zaczęłam częściej się wymieniać książkami. Jedynym plusem jest to, iż te powieści przeczytam jak znajdę czas.
Jak pewnie zauważyliście dodaje coraz rzadziej recenzje. Niestety opuściła mnie wena, ale to nie znaczy, iż nic nie robię. Nadrabiam zaległości i ostro wzięłam się za czytanie.
Oto lista książek, które prezentują się na powyższym zdjęciu:
1. Kevin Brooks - "Lucas" (z wymiany)
2. Gemma Malley - 'W sieci" (j.w.)
3. K. Lawrence, K. Ross, Ch. Shaw - "Smak hiszpańskich pomarańczy" (od wydawnictwa Mira)
4. Carrie Ryan - "Las Zębów i Rąk" (z wymiany)
5. J. Baggett, H. Corbett, A. Pressner - "Dziewczyny w podróży" (od wydawnictwa Świat Książki)
6. Damian Dibben - "Strażnicy historii" (od wydawnictwa Egmont)
7. Angielski dla średnio zaawansowanych (od wydawnictwa Edgard)
W ostatnim czasie nawiązałam współpracę z wydawnictwem Edgard. Myślę, że warto przed maturą zapoznać się z książkami, które oferują.

34 komentarze:

  1. Jak na kogoś kto planuje przystopować nieco z czytaniem to stosik... hmm imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chęci do przystopowania są, tylko jest to trudne do wykonania. Za bardzo kocham książki ;)

      Usuń
  2. Ja mam to samo jak chcę się ograniczyć. Jak zamawiam mało od wydawnictw to zaczynam się wymieniać książkami jak obłąkana jakaś, albo je kupuję na promocjach. o.O Masakra :D A co do stosiku to świetny jest - Las Zębów i Rąk miło wspominam i zazdroszczę Dziewczyn w podróży. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam "Dziewczyny w podróży"; "Strażnicy historii" to całkiem niezła książka, ale moim zdaniem bez rewelacji; a pomoce naukowe oczywiście zawsze na plus ;) Rok temu byłam w podobnej sytuacji - klasa maturalna i te sprawy - ale raczej nie odpuściłam sobie książek, czytałam ich całkiem sporo ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Las zębow i rąk" jest super, polecam ^^ Chciałabym przeczytać "Dziewczyny w podróży" i może "W sieci", bo "Deklaracja" dosyć mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Lasu zębów i rąk", do którego nie mam dostępu, a chciałabym przeczytać :C A tę książkę do angielskiego też posiadam i bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również przydałoby się trochę przystopować z książkami, ponieważ w tym roku czekają mnie nie tylko praktyki, ale pisanie pracy licencjackiej, dlatego w wakacje próbuję nadrobić sobie ten czas, czytając jak najwięcej. :) Również zaczynam powoli wymieniać się książkami - fajna sprawa!
    Na mojej półce także czeka "Smak hiszpańskich pomarańczy". Pewnie zacznę czytać ją jutro. Chętnie zapoznałabym się z "Lucasem" oraz "Dziewczynami w podróży".

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się zawsze wydaję, że nie można ograniczyć czytania ! Nawet jak bardzo się chce !

    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Też będę w klasie maturalnej i niestety zwolnić z książkami będę musiała. Gratulacje współpracy, a stosik bardzo kuszący! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkradłabym "Lucasa", "W sieci" no i ten angielski, bo przydałoby się trochę podszkolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Las zębów i rąk' baaaardzo mnie zainteresował!
    Ja, chociaż idę do 2 klasy lo, i tak zapewne zdecydowanie zwolnię z czytaniem :(
    Nie lubię tego! :)

    prywatna-poczytajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam Lucasa dawno temu i pamiętam, że bardzo mi się podobał :)). Ale byłam bardziej niż mniej nastolatką :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. super stos, ten angielski by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Las zębów i rąk sama niedawno dostałam i nie mogę się doczekać kiedy się za niego wezmę! Nadciąga burza - też chciałabym mieć, czekam na recenzję i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny stosik ! Hiszpańską pomarańczę właśnie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Lucasa" i "W sieci" chętnie bym Ci podkradła. A ograniczenie czytania to bardzo trudna sprawa. ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosik zacny. Ja również staram się przystopować, ale co chwilę widzę świetne okazje i promocje i weź tu się powstrzymaj ;D Ale coraz częściej zaciskam zęby i odwracam wzrok... ech. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stos. Gratuluję także nawiązania nowej współpracy. A myślę, że w klasie maturalnej i tak znajdziesz czas na czytanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosik zacny, "W sieci" posiadam, "Las zębów i rąk" nie bardzo mi sie podobał, a chętnie podkrałabym Ci ksiażkę "Lucas" ;) Co do wydawnictwa Edgar - prawdę mówiąc - pierwsze słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny stos, gratuluję udanych wymian.
    Sama coraz częściej się nad nimi zastanawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy stos, ale niestety nic z niego nie kojarzę. Będę czytała Twoje opinię i wtedy się zapoznam bliżej;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. W klasie maturalnej trochę mało czasu na czytanie, ale nie ma co się zniechęcać:) "Smak hiszpańskich pomarańczy" brzmi dla mnie intrygująco...Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny stos, jak coś by Ci zginęło, to szukaj u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jedyną z tych czytałam - Lucas'a.
    pozdrowienia z bloga www.ksiazka-od-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja, ile pyszności!!! Gratuluję nabytków ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z resztą :) Śliczny stosik uzbierałaś!
    Życzę powodzenia w klasie maturalnej, czeka cie duuuużo pracy :D Też przez to niedawno przechodziłam. Akurat jak było najwięcej nauki to ja napalałam się na jakąś fajną książkę... I weź tu się powstrzymaj! Mam nadzieję, że tobie się uda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeglądałam ostatnio w Empiku ten angielski Edgarda i jestem na kupnie. Wydaje mi się bardzo do rzeczy, w sam raz do matury. Reszty książek nie czytałam:)
    Pozdrawiam i dodam sobie do obserwowanych.

    http://usmiechempisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny w podróży i Lucasa bym zabrała.
    Ojjj, zabrałabym.
    Las zębów i rąk czytałam, ale nie przypadł mi do gustu. Chyba jako jedynej w tym wszechświecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Edgard ma świetne pozycje ;) bardzo lubię ich ksiażki. Powiedz mi Egmont odzywa sie z propozycjami książek zwykle około którego dnia miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egmont nie wysyła propozycji książek. Po prostu wybiera się powieści, które chcesz i kiedy chcesz :)

      Usuń
    2. łoo to mnei pisali, ze wysyłać będą propozycje ;D coś w sttylu współpracy z Mirą. ^^

      Usuń
  29. Imponujący stosik:) Większość książek chętnie bym przeczytała. Widzę,że średnio Ci idzie stopowanie:P Ja też tak mam- nie potrafię się oprzeć okazjom książkowym:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy stosik! :D Uwielbiam Las zębów i rąk ^^

    OdpowiedzUsuń