czwartek, 23 lutego 2012

Stosik 14

Dawno na blogu nie prezentowałam swoich zdobyczy. Wreszcie znalazłam czas by je wszystkie zebrać i zrobić zdjęcie :)
1. Daniel Silva - Sprawa Rembrandta (od wydawnictwa Muzy)
2. Paul Richard Evans - "Szukając Noel"
3. Marcin Ciszewski - "www.ru2012.pl" (od wydawnictwa Znak)
4. Richard Marcinko - "Komandos" (od wydawnictwa Znak)
5. Susan Wiggs - "Obudzić szczęście"
6. Dan Wells - "Pan Potwór" (od wydawnictwa Znak) PRZECZYTANE
7. Maria V. Snyder - "Siła trucizny" (od wydawnictwa Mira) PRZECZYTANE
8. Maggie Stiefvater - "Drżenie" 
9. Malley Gemma - "Deklaracja"
10. Blakley-Cartwright Sara - "Dziewczyna w czerwonej pelerynie"
11. Ewa Barańska - "Nie odchodź Julio"
12. Gitty Daneshvari - "Anna w Nowym Jorku" (od księgarni Matras)
13. Clark Colin - "Mój tydzień z Marilyn" (od wydawnictwa Znak)


Ferie dobiegają już końca. Myślałam, że przeczytam chociaż połowę z tych książek, niestety moje lenistwo na to nie pozwoliło. Zmagam się z lekturą "Zbrodnia i kara", która jest dla mnie strasznie nudna. 

20 komentarzy:

  1. Ja ze "Zbrodnią i karą" walczyłam dwa razy - za pierwszym stanęłam ok. strony 90, po czym się okazało, że ciekawa zaczęła się robić właśnie na następnej ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaźny stos, zastanawia mnie książka i film "Mój tydzień z Marilyn". Poczekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik. Bardzo Ci go zazdroszczę. Życzę miłego czytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stosik, polecam "Drżenie" - świetna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wolno idzie ci czytanie "Zbrodni i kary". Przecież to taka piękna książeczka, w sam raz na dwa wieczory;p

    OdpowiedzUsuń
  7. UUU, Drżenie to mój faworyt. Ciekawe co Ty o niej napiszesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Za 'Pana Potwora' dopiero się zabiorę, 'Drżenie' niecierpliwie chcę przeczytać, ale ciągle nie mam kiedy wcisnąć. Zajrzę też kiedyś do Evansa, zafundowałam sobie w święta wszystkie jego książki :)

    Co do 'Zbrodni i kary' - nie dotrwałam do końca. Nie dałam rady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stos! :) Zabrałabym "Pana potwora" i Evans ;) U mnie na półce też czeka Silva. Miłek lektury w takim razie!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny stosik :) zazdroszczę Evansa, którego jeszcze jakimś cudem nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos !!!!
    Czytałam z niego tylko "obudzić szczęście" - bardzo fajna :)
    A pan potwór i siła trucizny też na mnie czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ stos ^^ Jestem ciekawa Twojej opinii co do szukając Noel, gdyż ta książka zagości niedługo i na mojej półce ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik. Widzę książkę pani Ewy. Uwielbiam jej dzieła. Miłego czytania.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stos! 3 pozycje mam, a reszty bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik cudowny, i mam nadzieję, że lenistwo zostanie przezwyciężone, chociaż wiem jak trudno je pokonać:) A ja w przeciwieństwie do ciebie "Zbrodnię i karę" przeczytałam jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stos ;)
    Kilka bym chętnie Ci podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zacne stosisko ;) Drżenie właśnie kończę ! i zdradzę, że po tylu dobrych recenzjach i opiniach na temat tej książki nie zawiodłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny stosik ! Polecam ci "Pana Potwora" świetny jest !!!

    OdpowiedzUsuń