poniedziałek, 14 września 2015

Dziś są moje urodziny

Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz
Dzisiaj życzę Ci
Wszystkiego, co już jest, o czym jeszcze nie wiesz
Byś zawsze sobą był.

Dzisiaj mamy 14 września, czyli są moje urodziny. Skończyłam 21 lat. Czas leci tak nieubłaganie szybko. Jestem z Wami już pięć lat. Bloga zaczęłam pisać w liceum, teraz zacznie się trzeci rok studiów. Przez te kilka lat w moim życiu było przewrotnie. 
Czego sobie życzę? Szczęścia i zdrowia przede wszystkim. Faceta? Niekoniecznie, bo bez nich życie jest łatwiejsze. ..

Na deser przygotowałam dla Was zdjęcia tortów. Wyglądają przepysznie!










 

2 komentarze:

  1. Takie zdjecia powinny byc zabronione ;-) Wszystkiego dobrego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń! W tym wszystkich, jakie tylko każdy bloger może mieć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń