środa, 19 sierpnia 2015

Paletki do makijażu


Witajcie! Przyszedł czas na notkę, która będzie dotyczyła makijażu. Każda z nas wykonuje go codziennie. Czy wyobrażamy sobie make up bez cieni do powiek? Odwiedź brzmi NIE. Dlatego, też przygotowałam na dzisiaj coś o paletkach do makijażu.

Kiedyś kupowałam pojedyncze cienie. Decydowałam się na jakiś konkretny odcień i stosowałam tylko jeden. Miałam swoje ulubione beże. Jednak ciągłe podróże między Poznaniem (gdzie studiuję), a miejscowością rodzinną sprawiły, że zaczęłam gubić te kosmetyki. Wreszcie zdecydowałam się na zakup paletki. Oglądałam filmy na YT, czytałam opinie na blogach i skusiłam się na czekoladkę od Revolution. Był to strzał w 10! Wygląd zewnętrzny – mega. Paletka rzuca się w oczy, ponieważ każdy myśli że to czekolada. A tutaj niespodzianka – zestaw pięknych cieni. Jeżeli chodzi o markę Revolution to mają w swojej ofercie bardzo dużo paletek w przestępnych cenach. Ja zdecydowałam się na Death By Chocolate. Zawiera 16 dobrze na pigmentowanych cieni do powiek w czekoladowych odcieniach. Są one matowe, jak i błyszczące. Mamy tutaj kolory chłodniejsze, ale i cieplejsze. Bardzo lubię wykonywać nimi makijaż nie tylko dzienny , a także wieczorowy. Fajnie się rozcierają, nie obsypują się i dobrze się blendują. Oprócz cieni w zestawie znajduje się pędzelek oraz lusterko. Niestety niedawno paletka spadła mi na podłogę. To było szczęście w nieszczęściu. Żaden cień nie ucierpiał uff, ale przy zawiasie odpadło trochę plastiku. Teraz trzeba uważać przy otwieraniu. Ogólnie opakowanie jest solidnie wykonane, a w takim upadku raczej każdy produkt by się uszkodził.

Przyznaję, że oglądam się już za kolejnymi paletkami właśnie tej firmy. W sklepie internetowym iperfumy.pl znajdziemy aż czterdzieści produktów. Wybór jest ogromny. Każda z nas znajdzie coś dla siebie. I to nie tylko paletki z cieniami do powiek. Potrzebujecie kosmetyk do konturowania twarzy, zestawu róży, a może do poprawienia wyglądu brwi?

Oprócz paletki z cieniami do powieko której wspomniałam wyżej, kupiłam także mini paletkę z cieniami do brwi. Focus & Eyebrow Kit była dosyć tania i nie oczekiwałam zbyt wiele. Jednak uważam, że był to dobry zakup. Zawiera on trzy cienie oraz wosk. W komplecie znajduje się także pęsetka do regulacji brwi. Przyznaję, że jej nie używam bo mam swoją ulubioną. Ta jest mała i słabo sobie radzi z włoskami. Zapomniałabym o pędzelku, który także jest w paletce. Nie mam mu nic do zarzucenia. Cienie utrzymują się na brwiach przez cały dzień. Wszystko za sprawą wosku. Testowałam je na sucho (bez żelu utrwalającego) i niestety efekt nie utrzymywał się zbyt długo. Ten produkt ma trzy plusy: cena, wydajność i trwałość. Niczego więcej nie potrzebuję. Jestem zadowolona z zakupu i to jedynie potwierdziło, że warto kupić kosmetyki Revolution.

Teraz zastanawiam się nad zakupem białej czekolady, czyli Naked Chocolate lub większej paletki - Flawless Matte. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju brązy. Źle czuję się w intensywnych kolorowych odcieniach. Także za bardzo nie pasują do mojej urody. Zdecydowanie preferuję naturalne makijaże.

Znacie produkty tej firmy? Jakie są Wasze opinie? Może macie swoje ulubione paletki Revolution? Jeśli tak, to podzielcie się opinią. Ja zapraszam Was na stronę internetową iperfumy. pl gdzie znajdziecie kosmetyki w przestępnych cenach .

1 komentarz:

  1. O Revolution dużo czytam, ale póki co nie mam nic z tej firmy. Choć czekoladka przyznać muszę też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń