piątek, 28 sierpnia 2015

Odżywka Restrukturyzująca Equilibra


 Dzisiaj mam dla Was produkt firmy, którą bardzo lubię. Equilibra to włoska marka, która produkuje linie kosmetyków z aloesem. Przetestowałam już kilka produktów i byłam zawsze zadowolona. Ostatnio miałam okazję stosować odżywkę restrukturyzującą. Wcześniej miałam szampon, który bardzo polubiły moje włosy. Były po nim nawilżone i mocniejsze. Więcej możecie przeczytać klikając tutaj.


Odżywka Restrukturyzująca Equilibra zawiera specjalny kompleks roślinny PHYTOSYNERGIA (aloes+ olejek Arganowy + keratyna z protein pszenicznych ), który odżywia, nawilża i odbudowuje trzon włosa. Idealna do włosów delikatnych i osłabionych, przywraca im miękkość oraz zdrowy wygląd. Odżywka o gęstej, kremowej konsystencji. Stosowanie odżywki w połączeniu z Szamponem Restrukturyzującym Equilibra przywraca zniszczonym włosom sprężystość oraz sprawia, że stają się mocniejsze.

ZAWIERA:
► Proteiny pszeniczne i keratyna: wzmacniają strukturę włosa
► Ceramidy: chronią i odbudowują strukturę włosa
► Lipidy: odbudowują płaszcz lipidowy włosa
► PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.
Odżywka znajduje się w elastycznej tubce o pojemności 200 ml. Dobrze wydobywa się z niej produkt, co jest bardzo dużym plusem. Kosmetyk ma kremową konsystencję o delikatnym zapachu. 
Warto zwrócić uwagę na skład. Odżywka restrukturyzująca zawiera proteiny pszeniczne i keratynę. To właśnie one wzmacniają strukturę włosa. Nie mogło zabraknąć też aloesu oraz olejku arganowego. Bardzo polubiłam ten kosmetyk, ponieważ dzięki niej moje włosy są miękkie w dotyku, lśnią oraz są mocniejsze. Zauważyłam, że nie mam już takich problemów z rozdwojonymi końcówkami. Cieszę się, że odżywka nie obciąża włosów oraz nie uczula. 
Czy produkt ma jakieś wady? Nie zauważyłam :D 
Jest to produkt wydajny, a cenę ma adekwatną do jakości. Można ją kupić za około 18 zł.

1 komentarz: