niedziela, 29 marca 2015

Wosk zapachowy Mandarin Cranberry Yankee Candle


Kiedy mandarynka idzie na randkę z żurawiną – takie spotkanie musi przynieść owocny efekt! A kiedy miejscem tej nietypowej schadzki jest wosk Yankee Candle, konsekwencje mezaliansu stają się po prostu zjawiskowe! Mandarin Cranberry łączy w sobie egzotyczne, mocno energetyczne, cytrusowe nuty ze słodyczą czerwonej, zimowej żurawiny. Niespotykany koktajl pobudza i relaksuje zarazem, wprowadzając do wnętrza aurę świątecznego szczęścia i sprawnie rozświetlając ponury mrok jesiennych, coraz dłuższych wieczorów.
 
Po niezbyt udanym spotkaniu z Cranberry Ice, bałam się że i ten wosk nie przypadnie mi do gustu. Na szczęście Mandarin Cranberry zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Połączenie mandarynki z żurawiną jest idealne. Zapach jest intensywny, egzotyczny i mocno energetyczny.  Choć wosk ten można bardziej kojarzyć ze świętami, to nadaje się także idealnie na tę porę roku. Słodka mandarynki i kwaśna żurawina pobudzają do życia.

Wosk zapachowy znajdziecie na stronie internetowej Goodies.pl
 
 

3 komentarze:

  1. ciekawa jestem czy ten zapach by mi sie spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane - mnie te zapachy również kojarzą się z gwiazdką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko brzmi (i pachnie) pięknie, ale bardzo drogie te woski, a w sklepach stacjonarnych to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń