sobota, 30 sierpnia 2014

Tangle Teezer Compact Styler


 Szczotki Tangle Teezer stały się w ostatnim czasie bardzo popularne. Pojawiają się na blogach, portalach społecznościowych, dosłownie wszędzie. Mam dosyć długie włosy. Dbam o nie każdego dnia. Zwykłe szczotki sprawiały mi już ból. Podczas czesania traciłam sporo włosów. Po przeczytaniu kilkunastu pozytywnych opinii na temat produktów Tangle Teezer zdecydowałam się na zakup. Swoją szczotkę mam ze strony iperfumy.pl Zdecydowałam się na Compact Styler, ponieważ często podróżuję. Ta wersja nadaje się idealnie do torebki czy torby podróżnej. Wszystko za sprawą specjalnej przykrywki. Dzięki niej ząbki nie niszczą się.

Dlaczego Tangle Teezer jest tak popularne? 


 Szczotki tej firmy są najlepiej sprzedającym się produktem do pielęgnacji włosów. Your Hair Magazine Tangle Teezer otrzymał tytuł Best Hair Buys 2011 oraz Cosmopolitan Tangle Teezer został zwycięzcą Cosmopolitan Beauty Awards 2010.

Na stronie iperfumy.pl znajdziecie siedem różnych wzorów szczotki Compact Styler Tangle Teezer. Dostępne wersje: Pink Sizzle, Feline Groovy, Black Sizzle, Gold Sizzle, Shaun the Sheep – którą wybrałam oraz nowość - Purple Dazzle. Każda kosztuje 43. 99 zł.

Innowacyjna, profesjonalna szczotka do włosów Tangle Teezer Compact Styler doskonale rozczesze włosy i nie dopuści do ich splątywania się. Dzięki praktycznemu opakowaniu, które chroni ząbki szczotki oraz mniejszym rozmiarom, możesz nosić ją stale przy sobie i stosować zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba. Szczotka delikatnie czesze włosy, nie ciągnie i nie uszkadza splątanych kosmyków. Rozczesywanie włosów nigdy nie było tak łatwe jak ze szczotką Tangle Teezer. Gęste ząbki szczotki zapewnią perfekcyjne rozczesanie w kilku ruchach a Twoje włosy uzyskają aksamitną miękkość. Ciesz się pięknymi i lśniącymi włosami ze szczotką Tangle Teezer.




Pierwszy raz z tą szczotką był dosyć dziwny. Szybko i bezboleśnie rozczesuje włosy. Było to dla mnie totalnym zaskoczeniem. Dzięki temu produktowi mam idealnie gładkie, nie poplątane włosy. W 100 % zgadzam się z opisem producenta. Szczotka ma idealne rozmiary, dobrze leży w ręce, jeszcze nigdy mi nie wypadła podczas czesania. Opakowanie chroni ząbki, które są elastyczne i delikatne a zarazem bardzo skuteczne.

Produkt ten może stosować każdy. Bez znaczenia czy masz włosy cienkie i zniszczone czy długie i gęste. Produkt radzi sobie bez problemu na mokro jak i na sucho. Swoją szczotkę mam dwa miesiące. Ząbki są w stanie idealnym. Sam produkt spadł mi nie raz, ale plastik z której została wykonana jest mocny. Moja szczotka Tangle Teezer wygląda cały czas jakby była nowa.


Dzięki temu produktowi moje włosy są zawsze gładkie. Dodatkowym atutem tej szczotki jest to, iż masuje skórę głowy oraz nie narusza struktury włosów.

W Internecie znalazłam informację na temat podróbek Tangle Teezer. Należy uważać na produkty umieszczone na stronie aukcyjnej. Zdec ydowanie lepiej zapłacić więcej i mieć pewność iż jest to oryginalna szczotka. Po dogłębnej analizie stwierdziłam, iż moje szczotka jest oryginalna. Bardzo mnie to cieszy, gdyż zapłaciłam za nią niewiele w porównaniu do cen jakie znajdują się na polskiej stronie producenta.

Aktualnie zastanawiam się nad zakupem kolejnej szczotki Tangle Teezer, jednak tym razem z kolekcji Aqua Splash. Kusi mnie tak bardzo. Może akurat trafi wkrótce do mojego koszyka.

Szczotkę Compact Styler Tangle Teezer znajdziecie na stronie iperfumy.pl w korzystnej cenie za jedyne 43.99 zł

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że cena będzie spadać, bo na chwilę obecną ciągle jest absurdalna. Dopiero jak będzie w normalnej cenie to ją kupię. Tak samo było swego czasu z podkładem revlon colorstay- jeszcze parę lat temu kosztował ok. 60 zł i tak jest do dzisiaj w sephorze, a na allegro z przesyłką można go dostać za 25. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam TT, ale wybrałam wersję standardową. Jako, że mam dość grube włosy, suche rozczesuje mi się lepiej szczotkami wiosłowymi, ale w kwestii rozczesywania na mokro TT jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo dobrego słyszałam o tej szczotce i chętnie bym ją przetestowała, ale jednak trochę odstrasza mnie cena... Cóż, może kiedyś się skuszę, na urodziny czy coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, przydałoby mi się takie coś ;p Mam zwykłą szczotkę i, no cóż, raczej nie jestem z niej zbyt zadowolona. Ale póki co poczekam z kupnem, cena jest według mnie trochę przesadzona, nawet jeśli jest to bardzo dobra szczotka do włosów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że za jakiś czas cena tego cuda spadnie i będę mogła w końcu sobie na nie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaję się na tę szczotkę, ale cena trochę przesadzona. ;)

    OdpowiedzUsuń