czwartek, 17 lipca 2014

Podkład w płynie Match Perfection Rimmel - iPerfumy.pl

Hej Kochani! Dzisiaj pragnę Wam pokazać jeden z kosmetyków, który zamówiłam na stronie iperfumy.pl Jest to produkt niezbędny dla kobiety, czyli podkład w płynie. Nie wyobrażam sobie pójścia na uczelnię bez użycia właśnie tego kosmetyku. Co prawda różnie w tamtym roku bywało, ale wiadomo że cera wygląda o wiele lepiej gdy jest na niej podkład. Czy znalazłam swój ideał? Czy ten produkt spełnia moje wymagania? 

Rimmel Match Perfection podkład w płynie SPF 18 (stopień ochrony przeciwsłonecznej)


Pojemność: 30 ml Cena: 24. 20 zł

Podkład ten jest dostępny w pięciu różnych odcieniach: 100 Ivory, 103 True Ivory, 200 Soft Beige, 201 Classic Beige, 300 Sans oraz 400 Natural Beige. Ja mam ten z numerem 103. Trafiłam z odcieniem idealnie. Choć zimą będę musiała kupić jaśniejszy. Jest ze mnie straszny bladzioch, dlatego zawsze mam problem z zakupem odpowiedniego podkładu. Nie zawsze produkty są jasne. Ostatnio zauważyłam, że właśnie coraz więcej podkładów jest ciemniejszych. Cieszę się, że akurat ten produkt pasuje do mojej karnacji. 

Match Perfection znajduje się w szklanej buteleczce z pompką. Nie miałam z nią żadnego problemu, nie zacina się, wyciska się odpowiednią ilość podkładu. Kosmetyk ten ma bardzo ładny, delikatny zapach. Z aplikacją także nie mam żadnych problemów. Podkład dobrze się rozsmarowuje, kryje delikatnie. Jeżeli ktoś ma problemy z trądzikiem to ten produkt średnio się sprawdzi. U mnie lubią czasami wyskoczyć takie czerwone niespodzianki. Wtedy maskuję to korektorem. Całość dobrze ze sobą współgra. Podkład nawilża, nie podkreśla suchych skórek. Nie zauważyłam, żeby w jakikolwiek sposób matowił skórę. Jednak w ogóle mi to nie przeszkadza, gdyż używam pudru matującego Stay Matte firmy Rimmel. Wspominałam już o nim na blogu i jest wprost niezawodny. Według producenta podkład ma utrzymać się na twarzy przez 16 ! godzin. W takie cuda nie wierzę, ale jestem zadowolona z trwałości. Kosmetyk utrzymuje się przez około 8 godzin co jest także dobrym wynikiem. Jest to podkład wydajny. Stosuję go codziennie, a z buteleczki ubyła niewielka ilość. Jak najbardziej na plus! Chyba znalazłam w końcu podkład, który mnie zadowoli. Szukałam, szukałam aż znalazłam. Co prawda w końcu też pozbyłam się trądziku. Wpłynęło to także na moje wymagania dotyczące podkładu. Wcześniej najważniejsze było krycie, a teraz odpowiednie nawilżanie. Ten produkt właśnie mi to daje, dlatego jestem zachwycona. Cena jak na podkład przeciętna. Nie żałuję tych dwudziestu czterech złotych. Pieniądze wydane jak najbardziej należycie. Produkt zawiera także filtr przeciwsłoneczny. Choć jest lato to nie miałam okazji się przekonać, czy podkład chroni skórę przed słońcem. Wartość współczynnika SPF nie jest najniższa, dlatego możemy czuć się bezpiecznie podczas letnich, słonecznych dni. 

Jeżeli tak jak ja nie wymagacie mocnego krycia, to ten produkt z pewnością Wam się spodoba. W Internecie czytałam wiele pochlebnych opinii, więc nie tylko ja mam dobre zdanie na temat tego podkładu. Wiem, że nie będzie to ostatni produkt. Jak tylko przyjdzie jesień / zima kupię Match Perfection o jaśniejszym odcieniu. Tak szybko nie rozstanę się z tym podkładem  

Produkt dostępny jest w sklepie internetowym iperfumy.pl Zapraszam gorąco do odwiedzenia tej strony. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz