wtorek, 15 lipca 2014

Krem do depilacji miejsc wrażliwych Eveline Cosmetics


Witajcie, niedawno wspominałam o tym, że dostałam od firmy Eveline Cosmetics produkty do testowania. Większość z nich już stosowałam nieraz i mogę zacząć pisanie recenzji. Praca wyciąga ze mnie wszystkie siły i notki z pewnością nie będą pojawiać się codziennie. Jednak będę się starać ;)

Na pierwszy rzut poszedł ultradelikatny krem do depilacji miejsc wrażliwych, czyli pach, bikini i rąk.
W pudełku, które bardzo ładnie się prezentuje znajdują się: krem oraz szpatułka.
Ultradelikatny krem przeznaczony jest do depilacji miejsc wrażliwych takich jak pachy, okolice bikini czy ręce. Krem skutecznie usuwa zbędne owłosienie, jednocześnie nie podrażniając skóry. Innowacyjna formuła Capislow™ zapobiega szybkiemu odrastaniu włosów, dzięki czemu skóra pozostaje idealnie gładka na dłużej. Olejek arganowy, wyciąg z jedwabiu i aloesu łagodzą podrażnienia, nawilżają i doskonale odżywiają skórę.
Potwierdzona skuteczność działania, dzięki formule zawierającej Capislow™
80% wolniej odrastające włoski*
65% mniej odrastających włosków*
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet.

BŁYSKAWICZNY EFEKT:
1. Skutecznie i szybko usuwa zbędne owłosienie.
2. Opóźnia odrastanie włosków dzięki formule zawierającej Capislow™.
3. Ogranicza częstotliwość depilacji, hamując cykl życiowy włosa.
4. Usuwa nawet najgrubsze owłosienie.
5. Depilowane miejsca na długo pozostają idealnie gładkie.
6. Koi i łagodzi podrażnienia dzięki zawartości wyciągu z aloesu.
7. Wyciąg z jedwabiu nadaje skórze aksamitną miekkość.
8. Olejek arganowy odżywia, łagodzi podrażnienia i intensywnie nawilża skórę.

Krem ma delikatny, przyjemny zapach. Początkowo miałam lekkie obawy. Zbytnio nie ufam takim specyfikom i zawsze stosuję maszynkę do golenia. Jednak test wymagał ode mnie wypróbowania tego kremu. Jak się okazało, obawy były bezpodstawne. Produkt jest delikatny, nie zaobserwowałam zaczerwienienia ani pod pachami ani w okolicy bikini.

Co do skuteczności... Producent zaleca pozostawienie kremu na około 5 minut. Niestety po tym czasie włoski pozostały na miejscu. Dopiero po około 10 minutach mogłam usunąć krem szpatułką.
Produkt bez problemu radzi sobie z delikatnymi włoskami, gorzej już z tymi grubszymi. Wymaga to większej cierpliwości i dłuższego czasu.

Po depilacji moja skóra była gładka, miękka oraz nawilżona. Efekt utrzymał się przez około 4-5 dni, co jest bardzo dobrym wynikiem. Produkt jest także dosyć wydajny. Tubka wystarczy na kilkanaście użyć.

Podsumowując, krem do depilacji marki Eveline Cosmetics to produkt na który warto zwrócić uwagę. Usuwa (choć niezbyt szybko) każde owłosienie, pozostawia skórę gładką i to przez dłuższy czas.

3 komentarze: