poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Korektor mineralny Amilie

  Korektor mineralny Amilie
 
Opis producenta: 
Pistachio
Odcień odpowiedni dla jasnej i średniej karnacji.
Korektor doskonale neutralizuje wszelkie, nawet mocne zaczerwienienia, takie jak wypryski czy pęknięte naczynka. Dzięki czemu nawet cera z problemami może wyglądać zdrowo i świeżo. Dla najlepszych rezultatów używaj przed nałożeniem podkładu. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry.  
Cena: około 29 zł 
Pojemność: 4 g


Niedawno pokazywałam paczuszkę od firmy amilie.pl  Znajdowały się w niej produkty mineralne do makijażu.
Czym są kosmetyki mineralne? To preparaty, w których znajdują się tylko minerały w formie proszku: tlenki żelaza, cynku, tytanu, cząsteczki miki, kwarcyt, cytryn i turmalin. Są one idealne dla cery z problemami, ponieważ nie wysuszają skóry, nie powodują podrażnień oraz nie zatykają porów. Dzięki kosmetykom mineralnym przyspieszymy odnowę i regenerację skóry z trądzikiem. 
Do testowania wybrałam korektor mineralny o odcieniu Pistachio. Dosnkonale radzi on sobie z moją okropną cerą. Zdjęcie poniżej przedstawia moją  twarz przed makijażem oraz po wykonaniu z użyciem tego korektora.

Jak widać poradził sobie bardzo dobrze. Zaczerwienienia zostały zredukowane, natomiast cera stała się gładsza i nieświecąca. Taki efekt uzyskałam po nałożeniu trzech warstw korektora.  Oczywiście można dostosować do własnych potrzeb ilość użytego kosmetyku. Nakładanie jest bardzo proste. Używa się do tego pędzla do podkładu lub korektora. Są dwa sposoby: na mokro i sucho. Mi bardziej odpowiada ten pierwszy. Użyłam kremu do twarzy, który dobrze się wchłania. Następnie należy na wieczko pojemniczka odsypać odpowiednią ilość produktu. Nabrać go na pędzel i przykładać do twarzy robiąc tzw. "pieczątki". Następnie rozetrzeć korektor. Sposób na sucho wygląda podobnie tyle, że bez użycia kremu.
Polubiłam ten produkt, ponieważ po roztarciu wtapia się w cerę, nie wysuszając jej. Choć pudełeczko ma 4g to wydaje się ono wydajne. Na makijaż nie potrzeba zbyt dużo korektoru.
Amelie Mineral Cosmetics ma w swym asortymencie także korektory w innych odcieniach:
- Fair
- Light
- Medium
- Light Tan
- Sunrise.

Poniżej odcienie (od lewej):
- podkłady Soft Honey, Cashmere, Creme Brulee
- róż Dusty Pink
- puder Angel Dust.


Jestem zachwycona kosmetykami mineralnymi, ponieważ świetnie sobie radzą z moją cerą, która niezbyt ciekawie wygląda bez makijażu. Natomiast po użyciu korektora i podkładu wygląda prawie idealnie.

Do makijażu użyłam:
- korektor Pistachio
- podkład mineralny Cashmere
- tusz do rzęs Rimmel
- szminka nawilżająca Brische
- cień do powiek Avon

Zachęcam do zakupów produktów mineralnych na stronie amilie.pl

8 komentarzy:

  1. Łał, na prawdę świetnie kryje :D
    I dużo kolorów... dobry produkt :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Fajny ten korektor. Może sobie kiedyś taki sprawię

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie kryje. Z moją cerą pewnie też by dał radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ten korektor to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chce taki korektor. I nawet cena całkiem przystępna. Muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow świetny efekt :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zszokowana kryciem :)

    OdpowiedzUsuń