piątek, 19 grudnia 2014

Woda różana Femi

Święta coraz bliżej. Już czuję tę magiczną atmosferę. A Wy? Dzisiaj pragnę Wam pokazać produkt, który testuje już dosyć długo. Jest to woda różana od Femi. Kosmetyki z tej firmy jeszcze mnie nie zawiodły. Tak było i tym razem. Od pierwszego użycia byłam zachwycona. Przyznaję, iż jest to moja pierwsza woda różana. Myślę, że nie ostatnia. Pokochałam ten kosmetyk, a dlaczego? Już opowiadam :D


Woda Różana jest naturalnym produktem otrzymywanym w procesie destylacji olejku różanego otrzymywanego z płatków róży. Woda ta bogata jest w flawonoidy, witaminy i związki mineralne. Zalecana jest do pielęgnacji każdego typu cery wrażliwej a także relaksujących kompresów na powieki i skórę twarzy i szyi. Woda różana znana jest ze swoich właściwości tonizujących, lekko ściągających i wyciszających cerę naczynkową. Jest tonikiem przyjaznym dla cery dojrzałej i suchej. Działa odżywczo, odświeżająco i wygładzająco na skórę twarzy jak i całego ciała.
Bardzo lubię kosmetyki FEMI, gdyż są ekologiczne, naturalne i co najważniejsze - skuteczne. Ceny są zdecydowanie adekwatne do jakości. Ktoś mógłby spojrzeć na cenę i stwierdzić, iż produkt kosztuje zbyt wiele. Wiadomo, że można znaleźć wodę różaną tańszą. Tutaj musimy wydać 78 złotych, ale mamy gwarancję iż jest to kosmetyk całkowicie naturalny. Żadnej chemii!


Woda różana znajduje się w buteleczce o pojemności 200 ml z atomizerem. Aplikuję ją bezpośrednio na skórę. Zapach obłędny - pachnie ogrodem, w którym rosną same róże. Aromat naturalny - idealny! Po wchłonięciu, skóra ma piękny, delikatny zapach. Zdecydowanie plusem jest szybkie wchłanianie się wody. Po aplikacja mam twarz gładką, odświeżoną i odżywioną.

Miałyście ten produkt? Jaka jest Wasza opinia? Mi bardzo przypadł do gustu ten kosmetyk. Skóra wygląda o wiele lepiej. Bardzo jestem ciekawa innych produktów z tej serii.

Zapraszam na stronę FEMI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz