sobota, 6 września 2014

Wosk zapachowy Snowflake Cookie

Wygląda jak cukiernicze cudeńko – jak maleńkie, pachnące wanilią, bardzo maślane ciasteczko oblane dekoracyjnym, różowym lukrem. Jakby tego było mało... tak samo pachnie! Bo wosk Yankee Candle Snowflake Cookie to kwintesencja słodyczy w najlepszym wydaniu i inspirujący sposób na to, jak w jednej chwili wprowadzić do wnętrza domu odrobinę świątecznej atmosfery. Tradycyjne ciasteczka to punkt kluczowy grudniowych celebracji. Zwłaszcza te pięknie udekorowane, przygotowywane na powitanie Mikołaja i pałaszowane w towarzystwie ciepłego mleka. Albo te, które Yankee Candle sprawnie zamyka w uroczych, świątecznych woskach zapachowych!

Snowflake Cookie to zapach, który niestety nie jest już dostępny. Szkoda, bo wosk nadaje się idealnie na zimowe wieczory, które zbliżają się nieubłaganie. Mam nadzieję, że niedługo produkt ten znajdzie się w ofercie. Podczas palenia Snowflake Cookie czułam maślane ciasteczka oblane lukrem. Sama słodycz! Jednak nie jest to zapach intensywny, przez który boli głowa. To aromat delikatny, wyważony przez który ma się ochotę na coś słodkiego. Zgadzam się z opisem. Wosk faktycznie wprowadza do naszego domu świąteczną atmosferę.

Wosk zapachowy znajdziecie na stronie internetowej Goodies.pl


6 komentarzy:

  1. szkoda, że nie zdążyłam go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zapach, wg mnie dobry na każdą porę roku. Ani za mocny, ani zbyt duszący i głowa po nim nie boli :) Piekny słodko-owocowo-kwiatowy zapach ( ja naprawdę czuje tam kwiaty :) )

    OdpowiedzUsuń
  3. W Listopadzie bedzie zapachem miesiaca to może go wypróbuje

    OdpowiedzUsuń