sobota, 16 maja 2015

Elena Lopez - "Art Deco. 100 antystresowych kolorowanek"

http://instagram.com/nat14w#
Odkryj dwa spośród najważniejszych stylów artystycznych XX wieku: art nouveau i art deco. Art nouveau, które pojawiło się podczas belle epoque, jest hymnem do natury, spiralnych ornamentów i kobiecych kształtów. Art deco, powstałe w szalonych latach 20., przeciwnie: uprzywilejowało geometrię, składając hołd innowacjom przemysłu. Świat zmysłowy i poetycki z jednej strony, czysta elegancja z drugiej. Zachwyć się kolorami, które ożywiają ten zbiór motywów i inspiracji.

Odpręż się i odkryj przyjemność tworzenia.
 Widząc "100 antystresowych kolorowanek" w zapowiedziach, wiedziałam że muszę ją mieć. Gdy tylko otrzymałam od wydawnictwa Egmont propozycje książek, które mogę zrecenzować - nie myślałam zbyt długo. Ucieszyłam się niezmiernie, iż mogę zapoznać się z tą pozycją.

Otrzymałam kolorowankę w twardej okładce, która prezentuje się przepięknie. Natomiast po otwarciu tej książki widzimy piękne szablony, które wcale nie są tak łatwe do pokolorowania.

Kolorowanki dla dorosłych są bardzo popularne we Francji. Czy i zachwycą Polaków?

Przyznaję, że skupienie się na idealnym wypełnieniu konturów sprawia, iż zapominamy o całym świecie. Zostajemy tylko ja i obrazy. Jest to moment, w którym można się odprężyć i wyciszyć, ma więc także działanie antystresowe.

"Art Deco. 100 antystresowych kolorowanek" to niebanalna książka, która sprawdzi się idealnie jako prezent. Pięknie wydana, ciekawa i oryginalna. Polecam! :)

3 komentarze:

  1. Idealny prezent dla mnie na urodziny. Już wiem, co sobie zażyczę. Pozdrawiam!

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się na te kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, coraz bardziej kusi mnie ta kolorowanka...mimo to, że mam 3 inne ;p

    OdpowiedzUsuń