sobota, 24 maja 2014

Angielski w Karteczkach - fiszki Phrasal Verbs


Każdy z nas wie, iż w dzisiejszych czasach znajomość chociaż jednego języka jest obowiązkowa. W księgarniach oraz sklepach internetowych mamy możliwość zakupu różnych książek. Nauka z różnych podręczników może nam się w końcu znudzić. Wtedy przychodzi czas na fiszki, które są ciekawą i skuteczną metodą poznawania nowych słówek.

Przez ostatni miesiąc miałam okazję korzystać z fiszek Phrasal Verbs, czyli czasowników złożonych.


Co znajduje się w takim zestawie?

- kolorowe zakładki do segregowania karteczek
- płyta CD z nagraniami
- etui 
- smycz
- karteczki in blanco

Już nieraz wspominałam iż, uwielbiam tę formę nauki. Nie są to pierwsze fiszki, z których miałam okazję się uczyć. Co wyróżnia ten zestaw? Jako pierwsze rzuciły mi się kolorowe zakładki oraz etui. Jest to wielki atut tego produktu. Można mieć wybrane fiszki dosłownie wszędzie. Dzięki etui nie zniszczą się, a my możemy się uczyć nowych słówek w pociągu, nad jeziorem czy w autobusie.



Na stronie wkarteczkach.pl znajdziecie fiszki nie tylko z języka angielskiego, ale i z francuskiego, hiszpańskiego oraz niemieckiego. Aktualnie trwa promocja na wszystkie fiszki. 
Zachęcam do zakupu :)

3 komentarze:

  1. muszę sobie kupić fiszki o nie długo zapomnę tego co już się nauczyłam, nie używam angielskiego na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie mam w planach kupić :)

    OdpowiedzUsuń