piątek, 16 października 2015

Wosk zapachowy Grey Kringle Candle


Wiecie jak bardzo kocham Yankee Candle, ale teraz to Kringle Candle skradło moje serce. Niedawno zdecydowałam się na zakup pierwszych wosków tej marki. Był to bardzo dobry wybór. Dzisiaj pragnę Wam powiedzieć kilka słów o zapachu Grey.  

Wosk ten był inspirowany książką pt. " Pięćdziesiąt twarzy Greya". Kobiety oszalały na punkcie tego pana, więc na pewno będą kupować i ten zapach. Według mnie ten produkt mógłby się nazywać inaczej. Dlaczego? Otóż zapach jest tak piękny, że nie potrzebuje zachęty na "Greya". 

Aktualnie jest to najpiękniejszy aromat jaki paliłam w ostatnim czasie. Ten wosk zachwyca! Jest luksusowy, seksowny i elegancki. Podczas palenia mamy wrażenie, że w naszym pokoju przebywa mężczyzna. Grey łączy w sobie nuty cytrusów, kwiatów, piżma i egzotycznego drewna. Jest to zapach nienachalny, wyrafinowany i jak bardzo kuszący. Uważam, że każda fanka wosków powinna mieć ten produkt w swojej kolekcji.

Wosk zapachowy znajdziecie na stronie internetowej Goodies.pl

3 komentarze:

  1. Zamówiłam go ostatnio i czekam aż do mnie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także go kupiłam, lecz jeszcze nie zapalałam. Ale chyba zaraz to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń