poniedziałek, 5 stycznia 2015

Promocja "Noworoczne Happy Days"

Hej Kochani! Jutro już ostatni dzień wolnego i będzie trzeba wrócić do Poznania. Zacznie się nauka, w końcu sesja coraz bliżej. Po raz kolejny się przeprowadziłam. Jutro czeka mnie pierwsza nocka w nowym miejscu. Mieszkam w Poznaniu dopiero 1.5 roku, a co semestr zmieniam lokalizację. Nie potrafię znaleźć swojego miejsca. Znając moje podejście nie będzie to ostatnia przeprowadzka ;) I to nie chodzi o to, że gdzieś mieszka mi się źle. Zawsze trafiam fajnych współlokatorów, świetne miejsce. Po prostu lubię zmiany. Dzięki temu coraz lepiej znam to miasto. W końcu jestem obeznana w okolicach ulic: Krauthofera, Winiarskiej oraz Rybaki. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was na temat promocji w sklepie internetowym iperfumy.pl Aktualnie na stronie trwa „Noworoczne Happy Days” tylko do środy. Warto się spieszyć, gdyż ceny faktycznie są „na najniższym możliwym poziomie”. Tańsze są świeczki Glade, o których wspominałam wczoraj oraz perfumy. I to właśnie te drugie chcę zaprezentować.

Nikki Beach Beach Party for Her woda toaletowa dla kobiet

Pojemność: 100 ml Cena: 32. 00 zł - PROMOCJA
Pojemność: 50 ml Cena: 22. 25 zł

Głowa
konwalia, jabłko
Serce
ambra, drzewo sandałowe
Podstawa
wanilia, piżmo, fasola Tonka

David Beckham Signature for Her woda toaletowa dla kobiet


Pojemność: 75 ml Cena: 45. 00 zł PROMOCJA
Pojemność: 50 ml Cena: 46. 16 zł
Pojemność: 30 ml Cena: 54. 69 zł

Głowa
owoc granatu, anyż gwiaździsty
Serce
orchidea
Podstawa
wanilia, piżmo, paczuli, bursztyn

Gabriela Sabatini Gabriela Sabatini woda toaletowa dla kobiet

Pojemność: 60 ml Cena: 49. 00 zł PROMOCJA
Pojemność: 30 ml Cena: 46. 04 zł
Pojemność: 20 ml Cena: 36. 89 zł

Głowa
cytryna, bergamotka, mandarynka, aldehydy, nuty owocowe
Serce
heliotrop, wiciokrzew, róża, jaśmin, konwalia, kwiat pomarańczy
Podstawa
mech, drzewo sandałowe, piżmo, wanilia, paczuli, bursztyn

Hugo Boss Boss Jour Pour Femme woda perfumowana dla kobiet

Pojemność: 75 ml Cena: 142. 10 zł 
Pojemność: 50 ml Cena: 109. 00 zł PROMOCJA
Pojemność: 30 ml Cena: 107. 41 zł

Głowa
limonka, kwiat cytrusa
Serce
konwalia, frezja, wiciokrzew, nuty kwiatowe
Podstawa
bursztyn, brzoza

Hugo Boss Boss Nuit Pour Femme woda perfumowana dla kobiet

Pojemność: 75 ml Cena: 131. 25 zł
Pojemność: 50 ml Cena: 109. 00 zł PROMOCJA
Pojemność: 30 ml Cena: 102. 02 zł

Głowa
brzoskwinia, aldehydy
Serce
nuty kwiatowe, jaśmin, fiołek
Podstawa
mech, drzewo sandałowe

Który z produktów „wpadł Wam w oko”? Jak widać ceny kuszą i to bardzo! Ja mam jeszcze do ukończenia wodę toaletową Nike. Choć kusi mnie zakup tych produktów. W końcu dla kobiety żadnych kosmetyków nie jest zbyt wiele. Czytałam opinie na temat tych per fum. Ewidentnie warto coś wybrać. Zastanawiam się nad: wodą toaletową dla kobiet od Davida Beckhama – Signature. Jednak promocja kończy się już w środę, więc nie wiem czy się wyrobię bo środków na koncie nie mm zbyt wiele. Między innymi pieniądze muszę zachować na zakupy, które planuję w czwartek. Jadę na bitwę do Lidla (czytajcie: będzie odzież sportowa). Chcę kupić torbę (30 zł) oraz bluzę (25 zł). Pierwszy produkt przyda mi się na siłownię. Wkrótce dam znać czy udało się kupić te rzeczy. Miłego wieczoru! Paaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz